Wednesday 20 June 2012

ROTI JOHN DATO KERAMAT

Inilah keadaaan Gerai Roti John yang simple diambil dari gerai sebelahnya. Gerai ini terletak betul-betul tepi jalan dekat dengan kawasan Masjid.  Nampak tak ramai dah tunggu tu.  Terutama waktu petang.

Sewaktu bulan puasa, abang ni akan berniaga di Pasara Ramadhan di Pasar Keramat.  Kalau yang nampak ramai orang beratur panjang tu, itulah gerainya.

                                             Set Roti John yang lengkap dengan Fries.

Gerai yang bersebelahan dengan Gerai Roti John. Berikut ialah antara menu yang kami biasa order.  Gerai yang simple dengan masakan yang sedap dan harga berpatutuan.

Nasi Goreng biasa.

Ini ialah fresh orange.  Air buah-buahan memang dihidangkan dalam gelas tinggi seperti ini.

Mee Bandung ini rupanya macam mee bandung biasa.  Tapi bila dah rasa barulah tahu betapa sedapnya..emm...

Ini pula favaourite Cik Nadia, Kue Teow Hailam.

Saya adala peminat setia Bihun Sup ini.  Tak tahu la nak cakap macamana sedapnya.. walaupun brtoher kedai ni tak der pun bagi diskaun pun hehehehe..

2 comments:

  1. nawar kat mana bukak gerai nie macam sodap jer

    ReplyDelete
  2. akak, kalau akak dari jalan jelatek, masuk jalan ke pasar keramat, akak terus je( jgn masuk kanan) ikut Jalan Dato Keramat, ada nampak traffic light pejalan kaki, sebelah kanan akak betul2 tepi jalan kedai dia. Dekat-dekat kira kawasan parking belakang masjid Al-Ikram. Dekat dalam tu kan banyak kedai Tom Yam. Kalau tak jumpa juga sms/call saya ok..

    ReplyDelete